Thursday, December 23, 2010

KENANGAN MANDI AIR TERJUN DGN SEPUPU






Saya  sangat  gembira   kerana  mama  saya  membawa  kami  bulang  ke  kampung  kecuali  abah.Apabila  sampai  saya  mengajak  adik-beradik  saya  kerana  kami  terlalu  ramai  kami  terpaksa  menaiki  van  makgah  saya  apabila  sampai  kami  semua  berebut  mengambil  barang  masing-masing  kami  datang  dengan  laju  kami  semua  terus  terjun  tampa  menyalin  pakaian  yang  kami  pakai  kami  mandi  dengan  sunguh  seronok   tiba-tiba   shj.  hujan  kami  berlari -lari   dan  duduk  di  pondok  yang  ada.Kami  tungu  sehinga   hujan  berenti.Apabila  hujan  berenti  kami  tiga-beradik  meminta  izin  mama.mama  bagi  kami  mandi  lagi  kami  semua  berlari-lari   dan  terjun  abang  saya  buat  smikdaw   dalam  air  apa  bila  balik  kami  semua   berbibir  biru   apabila   balik  kami  berebut  nak  mandi  dulu

                                                     
                                                                   
                                                               TAMAT

No comments:

Post a Comment