Thursday, January 20, 2011

Ketakutan ummu pergi operation di hospital seberang jaya.






Suatu  hari  saya  ada  di  hospital  seberang jaya.  Saya takut.Saya  masuk  20/1/2011 saya  kena  cucuk  dekat  tanggan   4  kali .Saya  tengah buat  blog  saya.Saya  sangat  takut  saya bermain  dengan  Aiman.Aiman  sangat  comel  suatu  malam  hospital  seberang  jaya  menjadi  sangat  riuh-rendah  macam  pasar  malam  saya  jadi  tukang  tengok bagi  budak-budak.

Keesokkan  harinya  saya  terdengar  bunyi budak  menangis  rupa-rupanya  Aiman  menangis  minta  susu dari  ibu dia.Ibu dia memita  nunse membubuh  air panas  saya  datang  saya  nak  main  dengan  dia tiba-tiba
nunse  datang.Nunse tu  suruh duduk diam-diam.Aman dan saya  kena.Kami  kena  posa dia  menangis  sekarang pukul (6:05)     

                                                                        *TAMAT*

No comments:

Post a Comment