Wednesday, January 19, 2011

Tentang Cuti Sekolah.








Pada  hari   jumaat  yang  lepas   kami  3  beradik  mengajak  abah  pergi  menjala  ikan  kami  sunguh  seronok
kami  menyediakan  barang-barang  yang  perlu  untuk  ke  sana  kami  menaiki  motor kmi  beritahu  mama  apabila sudah  senja  kami  membawa  balik  ikan  talapya 4,  ikan  sungai  agak-agak  lebih kurang  16/17 dalam  kiraan  saya dan  1/seekor  ikan  puyu  patung.
Keesokkan  harinya   saya  mengajak  jiran-jiran  saya  pergi  sekali   kami  berdoa  dan  beriktifal   sebanya  munki  kali  pertama  abah  mendapat  ikan  talapya  ,kedua  sama,ketiga dapat  ikan  sungai   dan  keempat
mendapat   ikan  keli  yang  panjagnya  lebih  kurang  3setegah  kalau  kaki  saya.Kalaunak  tengok  mai  rumah  saya  tengok....





                                                            *TAMAT*

   

      

No comments:

Post a Comment